Stokvis Content maakt televisieprogramma’s voor publieke en commerciële omroepen (inclusief Videoland), branded content, organiseert events en roadshows, produceert commercials en content voor sociale media en online/Youtube. De rode draad hierin is dat we verhalen vertellen, inspireren en in beweging zetten.
Stokvis Content staat voor: kwaliteit, teamwork, creatie, impact, authentiek, betrouwbaar, passie, delen en pionieren. Deze kernwaarden worden door Jasper Stokvis, eigenaar van Stokvis Content, bewaakt en gekoesterd.
De Grote Tuinverbouwing (SBS6), Lodewijks Groene Geluk (RTL4), De Grote Huisverbouwing (SBS6), Van Woonvilla naar Droomvilla (RTL4), BBQ Battle (RTL4) en Lodewijks Droomtuinen (RTL4) zijn voorbeelden van non-spot programma’s die we in nauwe samenwerking met onze partners maken. Ook zijn wij sinds dit jaar met trots verantwoordelijk voor de nieuwe programma’s How To Get Noticed (RTLZ), Werners Garage (Veronica), De Bourgondiërs (RTL4) en Het Goede Buitenleven. Tot slot zijn we momenteel bezig met het opzetten van de campagne voor de World Police & Fire Games met ambassadeur Ellie Lust en hebben we hét groenkanaal van Nederland gelanceerd: Tuinplezier, wat te zien is op YouTube. Voor maximale impact worden vanzelfsprekend tal van sociale media kanalen ingezet.
Voor de NPO is Stokvis Content bekend als de producent van Alleen op een Eiland (Omroep MAX), Professors op Pad (Omroep MAX), Baardmannetjes (Omroep MAX) en Je Ouders in de Lik (AVROTROS).
Naast televisieprogramma’s is Stokvis Content ook producent van de podcast serie Kerst met Dorrestijn (Omroep MAX | NPO Radio 4)